Account
-
Güvenli Ödeme Seçenekleri
Sadece En Güvenli Ödeme Sistemleri İle Çalışıyoruz
-
14 Gün İçinde Ürün İadesi
Sizleri Mutlu Etmek İçin ELimizden Gelenin En İyisini Yapmaya Çalışıyoruz
Sepette ürün yok.
Sepetinizde henüz herhangi bir ürün yok, bu deneyimi yaşamak için birkaç ürün ekleyin.
₺1.500,00 TL'lik Ürün Daha Eklerseniz Kargonuz Ücretsiz Gönderilecek.
Tüm indirimli ürünleri görmek ve yararlanmak için.
Burayı Tıklayın
Auto Shift İade Politikası
Autoshift olarak müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı hedefliyoruz. Bu nedenle, aldığınız ürünlerle ilgili herhangi bir memnuniyetsizlik yaşamanız durumunda, iade süreçlerimizi şeffaf ve kolay bir şekilde yönetiyoruz. Aşağıda yer alan iade politikamız doğrultusunda, satın aldığınız ürünleri güvenle iade edebilirsiniz.
1. İade Şartları
• Ürünün iade edilebilmesi için orijinal ambalajında, kullanılmamış ve yeniden satılabilir durumda olması gerekmektedir.
• Ürün teslim alındıktan sonra 14 gün içinde iade talebinde bulunulması zorunludur.
• İade talebi oluşturulmadan önce müşteri hizmetlerimizle iletişime geçilmelidir.
• İade edilecek ürünler, faturasıyla birlikte gönderilmelidir. Faturasız iadeler kabul edilmemektedir.
2. İade Süreci
• İade işlemi için müşteri hizmetlerimizden iade talebi oluşturmanız gerekmektedir. Talebiniz onaylandıktan sonra size özel bir kargo kodu ile ürünü ücretsiz olarak geri gönderebilirsiniz.
• Ürün, tarafımıza ulaştıktan sonra kalite kontrol birimimiz tarafından incelenecektir. Ürünün iade şartlarına uygun olduğu onaylandıktan sonra, 5-7 iş günü içinde geri ödemeniz yapılacaktır.
• İade bedeli, ödemenizi gerçekleştirdiğiniz yöntemle tarafınıza geri ödenecektir.
3. İade Kabul Edilmeyen Durumlar
• Kullanılmış, hasar görmüş, orijinal ambalajı bozulmuş veya yeniden satılamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
• Özel üretim veya kişiselleştirilmiş ürünler iade kapsamında değildir.
• 14 günlük yasal iade süresi dolmuş ürünler için iade talepleri kabul edilmez.
4. Kargo ve Teslimat Hataları
• Kargo sırasında meydana gelen hasarlarda, teslimat anında ürünün durumu kontrol edilmeli ve herhangi bir hasar görülürse kargo yetkilisine tutanak tutturulmalıdır.
• Yanlış ürün gönderimi gibi hatalı teslimatlar durumunda, kargo masrafları firmamız tarafından karşılanacak olup, müşterimizden herhangi bir ek ücret talep edilmez.
5. İade Kargo Ücretleri
• Ürün, ayıplı ya da hatalıysa kargo ücreti Autoshift tarafından karşılanacaktır.
• Ürün müşteri tarafından isteğe bağlı iade ediliyorsa, kargo ücreti müşteri sorumluluğundadır.
Müşteri memnuniyeti önceliğimizdir. Herhangi bir sorunuz ya da iade talepleriniz için bizimle müşteri hizmetleri üzerinden iletişime geçebilirsiniz.