Account
-
Güvenli Ödeme Seçenekleri
Sadece En Güvenli Ödeme Sistemleri İle Çalışıyoruz
-
14 Gün İçinde Ürün İadesi
Sizleri Mutlu Etmek İçin ELimizden Gelenin En İyisini Yapmaya Çalışıyoruz
Sepette ürün yok.
Sepetinizde henüz herhangi bir ürün yok, bu deneyimi yaşamak için birkaç ürün ekleyin.
₺1.500,00 TL'lik Ürün Daha Eklerseniz Kargonuz Ücretsiz Gönderilecek.
Tüm indirimli ürünleri görmek ve yararlanmak için.
Burayı TıklayınAutoshift Detay Market - Sıkça Sorulan Sorular (SSS)
1. Autoshift Detay Market nedir?
Autoshift Detay Market, araç sahiplerine yönelik oto bakım, temizlik ve detaylandırma ürünleri sunan bir online alışveriş platformudur. Aracınızın bakımını kolaylaştırmak ve profesyonel sonuçlar elde etmenizi sağlamak için yüksek kaliteli ürünler sunuyoruz.
2. Hangi tür ürünleri satın alabilirim?
3. Sipariş nasıl verebilirim?
Ödeme, Kargo ve Sipariş Hakkında
4. Ödeme seçenekleri nelerdir?
Kredi kartı, banka kartı ve havale/EFT ile ödeme yapabilirsiniz. Anlaşmalı bankaların kredi kartlarına taksit imkânı sunuyoruz. Detaylı bilgi için ödeme sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.
5. Kargom ne zaman teslim edilir?
Siparişler, resmi tatiller ve yoğun kampanya dönemleri hariç, 24 saat içinde kargoya verilir. Teslimat süresi, kargo firmasına ve bulunduğunuz bölgeye bağlı olarak 1-3 iş günü arasında değişebilir. Kargo takip numaranız, siparişiniz kargoya verildiğinde e-posta yoluyla size iletilecektir.
6. İade ve değişim politikası nedir?
Ürünlerin tesliminden itibaren 14 gün içinde iade talebinde bulunabilirsiniz. İade edilecek ürünün kullanılmamış, orijinal ambalajında ve faturasıyla birlikte olması gerekmektedir. İade süreci için “Hesabım > Siparişlerim” sayfasından iade talebi oluşturabilir veya müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz. İade ödemeleri, ürünün bize ulaşmasından itibaren 3-5 iş günü içinde yapılır.
7. Ürünlerin garantisi var mı?
8. Kargo ücreti ne kadar?
9. Ürünler orijinal mi?
Evet, Autoshift Detay Market’te satılan tüm ürünler orijinaldir ve doğrudan üretici veya yetkili distribütörlerden temin edilmektedir.
10. Siparişimi iptal edebilir miyim?
Siparişiniz kargoya verilmeden önce “Hesabım > Siparişlerim” sayfasından iptal edebilirsiniz. Kargoya verilmiş siparişler için iade prosedürünü takip etmeniz gerekmektedir.
15. Toplu sipariş yapabilir miyim?
Evet, toplu siparişler için müşteri hizmetlerimizle iletişime geçerek özel teklifler alabilirsiniz. Profesyonel detaylandırma işletmeleri için özel paketler sunmaktayız.